Participanții la masa rotundă își exprimă poziția fermă de susținere a menținerii disciplinei Educație Antreprenorială în trunchiul comun al învățământului liceal.
 
Principalele concluzii ale dezbaterii:
 
✅ Contradicția din noile planuri-cadru: Deși se recunoaște importanța competenței antreprenoriale, disciplina care o formează este propusă spre eliminare
 
✅ Impact negativ asupra elevilor: Transformarea în CDS va marginaliza disciplina, elevii optând pentru materii percepute ca fiind mai ușoare
 
✅ Consecințe pentru profesori: Cadrele didactice specializate riscă să fie eliminate din sistem sau să își vadă normele reduse
 
✅ Importanța economică: Mediul de afaceri a subliniat deficitul de competențe antreprenoriale la tinerii absolvenți.
 
Propunerile participanților includ: menținerea disciplinei în trunchiul comun, modernizarea metodelor de predare, dezvoltarea parteneriatelor educaționale și formarea continuă a profesorilor.
 
Facultatea de Științe Economice și partenerii săi au stabilit să desfășoare activități comune între studenți și elevi, să ofere expertiză pentru actualizarea conținuturilor și să se implice în proiecte care valorifică potențialul antreprenorial al tinerilor, astfel să susțină educația antreprenorială în România, inclusiv să îi implice pe partenerii săi în proiectele și inițiativele antreprenoriale în cadrul Alianței EU GREEN, din care Universitatea din Oradea face parte.
 
Echipa de Comunicare UO

Image Image Image