Întâlnirea s-a dovedit a fi un bun prilej pentru studenți de a adresa întrebări despre planurile lor de afaceri și de a înțelege mai bine oportunitățile și provocările antreprenoriale. S-au discutat atât avantajele și beneficiile unui business, cât și potențialele obstacole și dificultăți cu care tinerii antreprenori s-ar putea confrunta în dezvoltarea acestuia. „A fost o experiență valoroasă pentru tinerii interesați de antreprenoriat, oferindu-le perspective esențiale pentru viitor”, consideră studenta Lăcrimioara Șandro.

Via on-line, Laviniu Chiș le-a prezentat studenților modelul BMC Business Model Canvas. Acest model de business urmărește nouă puncte: 1. Modelul de afaceri, 2. Viabilitatea modelului de afaceri, 3. Elevator pitch, 4. Contextul, 5. Echipa, 6. Clientul și problema, 7. Problema și conceptul, 8. Prototipul și canalele, 9. Soluția și piața. De asemenea, oaspetele clujean  a discutat cu studenții despre metode de finanțare a unei afaceri și despre aplicația Launchpad. La finalul întâlnirii, Laviniu Chiș a răspuns întrebărilor adresate de studenți.

Image

În partea a doua a ședinței, studenții au avut-o în mijlocul lor pe Cristina Tirla - Social Media Consultant și un influencer de succes din Oradea. Viitorii întreprinzători și-au dorit să afle care sunt secretele reușitei ei. Absolventă a Facultății de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației, din cadrul Universității din Oradea, Cristina le-a vorbit gazdelor despre experiența ei, despre aspectele  pozitive și negative ale acestei meserii, sfătuindu-i cum pot să îmbunătățească vizibilitatea unor produse pe rețelele sociale care sunt acum la modă, Instagram și Tik Toc.

Image  

„Mi-a plăcut mult activitatea de ieri cu Cristina. Ea a fost foarte deschisă cu noi, ne-a împărtășit din experiența ei, precum și informații despre parcursul ei profesional. Discuția a fost activă, au fost multe întrebări și răspunsuri pe măsură”, spune studenta masterandă Bianca Pașcalău.

Image  

Au participat și cadre didactice, reprezentanți ai facultăților ce fac parte din Societatea  Antreprenorială Studențească (SAS): lect. univ. dr. Ioana Coita, lect. univ. dr. Darie Gavriluț,  cadre didactice la Facultatea de Științe Economice, conf. dr. ing. Novac Ovidiu, s. l.dr. ing. Pantea Mircea si s. l. dr. ing. Novac Cornelia Mihaela, coordonatoarea proiectului, de la Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației.

 

Echipa de Comunicare – Universitatea din Oradea