În cadrul acestei sesiuni interactive, participanții au explorat idei inovative și soluții de afaceri, care îmbină profitul cu impactul social pozitiv. „Workshop-ul a fost foarte util pentru că am înțeles conceptul de economie socială și am aflat despre oportunitățile de finanțare oferite de Uniunea Europeană pentru antreprenorii din acest domeniu,”, a declarat Ionuț Balaj, student la Marketing.
Pe lângă informațiile valoroase despre antreprenoriatul social, invitații Facultății de Științe Economice au transmis și un mesaj inspirațional: „Astăzi am avut șansa de a descoperi cum să fac o schimbare în lume. Ideea de a crea o afacere care să aducă beneficii atât mie, cât și comunității din care fac parte, mă motivează să fac primul pas în antreprenoriat,”, a spus, entuziasmată, Narcisa Mironeasa, participantă la eveniment.
În cadrul evenimentului a vorbit de Flaviu Porojan, fondatorul CREFOP, care și-a exprimat aprecierea pentru interesul studenților: „Interacțiunea și curiozitatea lor reflectă dorința autentică de a contribui la un viitor mai bun. Acest tip de experiențe ne reconfirmă angajamentul față de formarea unei generații de lideri dedicați schimbării sociale.”
„Facultatea de Științe Economice din Oradea va continua să organizeze workshop-uri, întâlniri și evenimente care oferă studenților ocazia de a lua contact direct cu mediul economic și social, oferindu-le perspective noi și oportunități valoroase de învățare”, a declarat conf. univ. dr. Dorin Coita, prodecanul facultății.
Echipa de Comunicare – Universitatea din Oradea