Treasure hunt antreprenorial, întâlniri inspiraționale cu antreprenori de succes, activități de voluntariat, excursii, foc de tabără și un provocator concurs al ideilor de afaceri, acestea au fost punctele tari ale ediției 2024 a AntreprenorING 6.0.

La faza finală, desfășurată între 10 – 12 mai 2024, au luat parte 18 echipe de studenți de la: Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” – Iași, Universitatea „Lucian Blaga” – Sibiu, Universitatea „Transilvania” – Brașov, Universitatea Tehnică Cluj–Napoca, Academia Navală „Mircea cel Bătrân” - Constanța și Universitatea din Oradea.

„Printre cei trei speakeri care le-au vorbit studenților participanți s-a aflat și Andreea Ababei, creatorul brandului Muffino, cândva concurent al AntreprenorING”, spune conf. univ. dr. Delia Pop, reprezentantă a Cercului Științific „Self-Up”, al Facultății de Inginerie Managerială și Tehnologică și  organizatoarea concursului AntreprenorING.

„Planurile de afaceri prezentate în concurs au fost evaluate de trei antreprenori, pe baza unor criterii legate de viața reală antreprenorială”, explică conf. univ. dr. Delia Pop. Echipaje ale Universității „Transilvania” din Brașov au ocupat primele două trepte ale podiumului ediției din acest an a AntreprenorING, pe poziția a treia clasându-se echipa Universității „Lucian Blaga” din Sibiu.

„A fost cea mai bună ediție de până acum a concursului AntreprenorING. Am avut într-adevăr în totalitate idei smart și planuri de afaceri faine. Ne-am bucurat de prezența mai multor oameni deschiși, cu atitudine pozitivă și dorința de a schimba lucrurile în bine”, a mai declarat conf. univ. dr. Delia Pop coordonatoarea concursului de antreprenoriat organizat sub patronajul Societății Antreprenoriale a Studenților (SAS) de la Universitatea din Oradea și finanțat printr-un proiect al Fondului de Dezvoltare Instituțională (FDI).

 

Biroul Comunicare

Image  

Image  

Image