Conceptul care a stat la baza dezvoltării afacerii Marinei și a lui Bogdan Hodișan a luat naștere în Marea Britanie. S-a adaptat perfect unui oraș în plină dezvoltare, precum Oradea, și a prins atât de bine, încât, în ciuda pandemiei, a întrecut în acest an cifra de afaceri din 2019. Iar asta nu s-a întâmplat de la sine, ci prin implicare, produse de calitate, prețuri corecte, respect față de client și – vorba lui Bogdan – muncă, muncă, muncă și... muncă. Invitați în cadrul celui de-al cincilea episod al emisiunii AntreV – Antreprenor pentru viitor, Bogdan și Marina Hodișan au povestit despre începuturi și despre secretele din spatele succesului afacerii DRIPPER THE FACTORY.
Din Marele Albion, în Oradea Mare
”Totul a început cu pasiunea mea pentru cafea”, ține să precizeze, încă din start, Marina. Tânăra a stat câțiva ani în Marea Britanie, timp în care a lucrat part-time la o cafenea. A învățat multe despre managementul unei astfel de afaceri și chiar a urmat acolo cursuri de specializare în domeniu. A acumulat experiență și... s-a hotărât să revină acasă, în Oradea.
”Nicăieri nu e ca acasă”, își justifică Marina Hodișan alegerea. Recunoaște că la baza deciziei de întoarcere a stat și faptul că orașul s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani. ”Un oraș mai bun ca Oradea pentru a investi nu există în acest moment, așa că am profitat de oportunitatea asta și m-am întors”, explică tânăra.
Și nu doar că s-a întors acasă, ci a hotărât să facă în Oradea ceea ce învățase în Regatul Unit. Să aducă în oraș un concept nou, fără să știe pe atunci dacă va prinde sau nu la localnici. Se baza doar pe experiența sa și pe ajutorul lui Bogdan, împreună cu care alcătuiește o adevărată echipă.
În 2017 proiectul a început să prindă contur, iar un an mai târziu au dechis primul local.
Biroul de Comunicare